Za titulem Gunner, HEAT, PC!, nebo zkráceně GHPC, který je momentálně ve fázi předběžného přístupu, stojí Radian Simulations LLC, jež je zároveň jeho vydavatelem. Titul se stal krátce po uvolnění do EA velmi populární a drží si stabilní hodnocení 90 % uživatelského hodnocení na platformě Steam. Dle slov vývojářů se má v konečném stádiu jednat o simulátor, který je stále poměrně přístupný a zábavný. Zároveň bude vše doplněno o povedenou grafiku a hratelnost podobnou bojovým simulátorům z konce 90. let a počátku roku 2000, samozřejmě s lepšími technologiemi a detaily.
Na hře se poctivě pracuje, důkazem je aktualizace s řadou novinek. Jak je mým zvykem, vyberu ty nejzásadnější na základě ohlasů komunity.
- Přidáno několik nových misí na mapu Eastern Hills
- Přidán výběr dne/noci do kompatibilních misí okamžité akce
- Přidány nové efekty kinetického nárazu
- Přepracovaný zvuk motoru T-72
- Aktualizovaný model pro T-55A, včetně viklavé antény a úprav blatníků ve východoněmeckém stylu
- Provedeny drobné aktualizace modelů všech T-72
- Přepracované efekty ohně a kouře
- Odstraněn záznam okamžitého poškození během misí (v režimu AAR můžete poté stále vidět úplný seznam zásahů a průniků).
- Přidány kouřové granáty do odpalovacích zařízení tanků M1 (zatím je nelze nasadit)
- Zvýšena doba hoření různých hořlavých předmětů ve většině vozidel
- Odstraněno trvalé počítadlo fps z HUD
- Mírně vylepšeny některé efekty HE fragmentů
- Opravena chyba, která způsobovala, že z otevřených věžových kruhů zničených tanků nevycházel oheň
- Opraven dlouhotrvající problém, kdy střely ATGM, které po odpálení ještě nebyly odjištěné, stále pronikaly s plným výkonem
- Opraven problém s osvětlením balíků sena
- Opraveno uvíznutí trosek po výbuchu na vozidle
Podrobnosti naleznete zde