The Witcher 3 – Geralt z Rivie

Geralt z Rivie by se mohl objevit v nové zaklínačské hře

4. 12. 2023
Zdroj náhledu: CD Projekt Red

Zatímco fanoušci známé videoherní série od polského studia CD Projekt Red netrpělivě čekají na jakékoliv aktualizace ohledně vývoje projektu pod označením Polaris, jeho vedoucí Sebastian Kalemba v nedávném rozhovoru pro Lega Nerd škádlil fanoušky možným návratem ikonické postavy. Geralt z Rivie má mnoho přezdívek a ještě více důvodů, proč si ho zamilovat. Není divu, že se mezi herní komunitou vyšplhal na přední příčky pomyslného žebříčku popularity. Po tom, co jeho pouť údajně završil titul Zaklínač 3: Divoký hon, jsme s ním do budoucna již neměli počítat. Geralt odešel na zasloužený odpočinek a projekt Polaris měl představit zcela nové postavy. O hře se všeobecně ví velmi málo kromě toho, že má sloužit jako začátek nové trilogie poháněný v Unreal Engine 5. 

Sebastian Kalemba a jeho tým, který údajně čítá téměř polovinu vývojářského studia, dle jeho slov usilovně pracují na tom, aby se nový Zaklínač stal vynikajícím vstupním bodem pro úplné nováčky, aniž by zapomněli na dlouholeté fanoušky, kteří stále chtějí být svědky dalších Geraltových dobrodružství. Mezi fanoušky tak vzplál plamen naděje, že by se slavný Geralt z Rivie mohl znovu objevit i v projektu Polaris. Zatím se ještě velmi brzy na to, spekulovat nad tím, jak velkou roli bělovlasý zabiják příšer dostane. Pravděpodobně půjde o nějakou vedlejší úlohu či zmínku, ale jak Kalemba zmiňuje, titul ještě pár let nevyjde. Má nám nabídnout videohru monumentálních rozměrů, která předčí jakýkoliv jiný titul série, a vývoj něčeho tak ambiciózního chce zkrátka svůj čas. Na jakékoliv další informace si holt budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat.

Fanoušci se mezitím mohou těšit na remake prvního Zaklínače pod kódovým označením Canis Majoris. Nepracuje na něm ovšem samotné CD Projekt Red, nýbrž veteráni z jiného polského studia Fool's Theory. Ani v tomto případě nečekejme, že se titulu dočkáme během pár měsíců. Práce začaly už minulý rok a hra se od základů předělává v Unreal Engine 5.

Nikola Mrázová Erlebachová

Indie a RPG hry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na starých žlutých kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také pro starší tituly, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.