Mad Max - nové logo

George Miller chce Kodžimu pro hru Mad Max

24. 5. 2024
Zdroj náhledu: Avalanche Studios

Když se řekne Mad Max, většina lidí si vybaví kultovní snímek z roku 1979, v němž si hlavní roli zahrál tehdejší švihák Mel Gibson. Úspěch filmu nejenom proslavil Gibsona, ale zároveň měl významný dopad na australskou kinematografii. Proto není divu, že se režisér George Miller rozhodl vytvořit několik pokračování. V původní trilogii dominoval výše uvedený herec až do roku 1985, kdy závěrečný díl Šíleného Maxe, Dóm hromu, ačkoliv byl komerčně úspěšný, nezískal takovou oblibu jako druhý díl.

Šílená jízda pokračuje

Miller se ovšem nevzdal a v roce 2015 přišel s novým Mad Maxem, kde tentokrát Maxe ztvárnil Tom Hardy (s Hardym se natáčí pokračování, které by mělo přijít v roce 2026). Nedávno do kin vtrhl očekávaný prequel Furiosa, který slaví neuvěřitelné úspěchy a nadšení ze stran fanoušků i kritiků. Ve filmu hraje poměrně známá dvojce, a to Anya Taylor-Joy (Last Night in Soho, The Dark Crystal: Age of Resistance a Super Mario Bros.: The Movie) a starší bratr nového Zaklínače Chris Hemsworth (Thor, Extraction, Men in Black: International).

Kodžima je dokonalý kreativec

Při příležitosti uvedení filmu chytili redaktoři ze zahraničního magazínu GAMINGbible na červeném koberci George Millera a vyzpovídali ho o budoucnosti série. Přesněji padla otázka týkající se nové videohry, při níž Miller negativně reagoval na Mad Maxe z roku 2015: „Nebylo to tak dobré, jak jsem chtěl. Jsem jeden z těch lidí, kteří raději něco nedělají, pokud to nemůže být na nejvyšší úrovni.“ Jejich rozhovor se následně stočil ke slavnému japonskému designérovi a režisérovi Hideo Kodžimovi, neboť podle slov Millera je Kodžima pro takový úkol dokonalým kreativcem. Nicméně, v rozhovoru sám přiznává, že Kodžima má ve své hlavě tolik fantastických věcí, že se ho na spolupráci nikdy nezeptal.

Bylo by rozhodně zajímavé sledovat, jak by Mad Max mohl vypadat v podání Hidea. Momentálně se ovšem jeho Kojima Productions zabývá několika neohlášených projektů, včetně nové hry pro Xbox. Největší pozornost je však dána velice očekávanému pokračování jeho úspěšné hry, a to Death Stranding 2. Pokud se George Miller a Hideo Kodžima dohodnou na novém projektu z univerza Mad Maxe, bude to pravděpodobně až po Death Strandingu.

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.