From Hell - egyptské ruiny

Český survivalový horor From Hell nás nechá objevovat tajemství starověkého Egypta

8. 10. 2024
Zdroj náhledu: Tomáš Novák

Zdá se, že díky současným technologiím se tak trochu vrací zpět fenomén „programátorů z pokojíčků“. Tedy vývojářů, kteří byli jako jednotlivci či drobné týmy schopni vyrábět sofistikované a tržně kompetitivní hry. Jako důkaz tohoto tvrzení snad bude moci posloužit survivalový horor From Hell, na němž pracuje český tvůrce Tomáš Novák.

Hra vznikající v Unreal Engine 5 má podle ukázek víceméně dvouáčkové produkční kvality. Hratelností připomíná Resident Evil a jiné základní kameny hororového žánru, k nimž se ostatně Novák otevřeně hlásí. Děj se odehrává v 60. let minulého století v rozsáhlém sídle, kam se hlavní hrdina vydává poté, co od svého přítele archeologa dostane dopis s žádostí o pomoc. Oficiální anotace i zveřejněné ukázky prozrazují, že děsivá tajemství, která budete odhalovat, budou mít úzkou souvislost se starověkým Egyptem a jeho mytologií.

Hra by již brzy měla vstoupit do režimu předběžného přístupu, kde budeme moct okusit základní mechaniky a pokochat se již téměř hotovou vizuální stránkou. V early accessu by From Hell měla vydržet zhruba rok, během kterého bude Novák na základě zpětné vazby od samotných hráčů ladit hratelnost a přidávat nový obsah.

Pokud vás From Hell zaujala podobně jako nás, můžete si ji již teď přidat do wishlistu na Steamu.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.