Evil Dead: The Game nakonec na Switch nevyjde, navíc studio ukončuje aktivní podporu. Toto oznámení přichází pouhých šestnáct měsíců po vydání titulu, který se setkal s veskrze pozitivními recenzemi. Fanoušci i recenzenti si pochvalovali kombinaci survival hororu a multiplayerových prvků, které zahrnovaly jak kooperativní, tak kompetitivní hru. Mnoho hodnocení chválilo především pohlcující atmosféru, intenzivní hratelnost a věrnou adaptaci série Evil Dead.
Společnost Saber Interactive na svých sociálních sítích oznámila, že nebude vydávat žádný dodatečný obsah pro Evil Dead: The Game, a zároveň zrušila plány na port pro Nintendo Switch. Mnoho fanoušků na sociálních sítích již vyjádřilo své zklamání nad zrušením doplňujícího materiálu a portu pro Nintendo Switch. Domnívají se, že projekt měl stále velký potenciál a mohl být dále rozvíjen a vyvíjen pomocí dalších aktualizací, s čímž souhlasím. Série Evil Dead jako taková poskytuje poněkud neomezené příležitosti, pokud jde o postavy. Zároveň si myslím, že kdyby autoři přidali démony, kteří v Evil Dead nikdy nefigurovali, ale přesto zůstali věrní adaptaci, nikomu by to nevadilo.
Rozhodnutí ukončit aktivní podporu Evil Dead: The Game může do značné míry naznačovat, že fanouškovská základna nebyla nijak zvlášť početná. Společnosti jako Saber Interactive, jež mají tisíce zaměstnanců a zdroje na údržbu více takových projektů, obvykle nedělají podobné kroky bez kontextu. Je tedy možné, že hráčská základna nesplnila očekávání společnosti z hlediska velikosti nebo angažovanosti, což vedlo k rozhodnutí přesunout zdroje na jiné projekty. Bez podrobného vysvětlení ze strany Saber Interactive však přesné důvody pro ukončení zůstávají nejasné.
Přestože Saber Interactive oznámil ukončení aktivní podpory Evil Dead: The Game, společnost ujistila stávající podporovatele, že servery nebudou v dohledné době ovlivněny. To znamená, že si stále budete moci užívat masakrování kandarských démonů s přáteli online. Společnost navíc uvedla, že v případě výskytu jakýchkoliv problémů bude pokračovat v opravách kritických chyb, čímž zajistí, že pro stávající hráče bude gamesa i nadále hratelná a zábavná.