Arcane season 2 - Arcane

Druhá řada Arcane je tu. Z produkční ceny se vám protočí panenky

9. 11. 2024
Zdroj náhledu: arcane.com

Asi těžko se mezi herní komunitou najde někdo, kdo by ještě nevyzkoušel nebo alespoň neslyšel o hře League of Legends. Její popularita by se s přehledem dala zařadit mezi světovou špičku, zejména co se týče e-sportu, který velice snadno oslovuje miliony diváků. Přece jen, nedávné živé vysílání League of Legends World Championship překonalo rekordy ve sledovanosti. Když se však vrátíme lehce do minulosti, Riot Games do herního i zábavního průmyslu udělalo díru i skrze seriál Arcane. Jelikož se první akt druhé série začíná vysílat již dnes, 9. listopadu, natěšenost fanoušků by se doslova dala krájet. Příběh dvou znepřátelených měst a nyní už i dvou znepřátelených sester postupně vyvrcholí 16. listopadu druhým aktem a velkým finálem, které vyjde 23. listopadu. 

Fenomenální hvězdné obsazení Arcane může za skvělé herecké výkony, což v kombinaci s ohromujícím vizuálním zpracováním zvedne ze židle nejednoho diváka… dokonce i toho, co League of Legends neholduje. Pro společnost Riot Games je typické vytváření poutavého vizuálního obsahu, jako jsou nejrůznější trailery nebo promo na akce, které rok co rok lákají na mistrovství světa. Přemýšleli jste ovšem někdy nad tím, kolik to všechno stojí?

Spoluzakladatel Riot Games, Marc Merrill, v rozhovoru pro web Variety prozradil, kolik bylo potřeba investovat do propagace a produkce, aby seriál Arcane vůbec vznikl. Osmnáct epizod pořadu vyšlo na celých dvě stě padesát milionů dolarů, což z něj dělá zdaleka nejdražší animovaný seriál pro streamovací platformy. Pro představu, jedná se o necelých šest miliard korun českých. Merrill ovšem tvrdí, že i s takovými výdaji jsou spokojeni, protože přinesly skvělé výsledky.

Vše se nepovedlo hned napoprvé, a to kvůli nedostatku zkušeností s produkcí takto velkého projektu. Chybami se člověk učí. Pro společnost, která generuje miliardy dolarů na virtuálních produktech, taková částka není až tak velkým výdajem, pokud jim otevře dveře do zábavního průmyslu.

„Nikdy jsme neměli v úmyslu fungovat jako tradiční studio s tradičními časovými osami. Co se změnilo, když jsme se dozvěděli více, byla naše očekávání od nás samých. Uvědomili jsme si, že správné provedení zabere mnohem více času, než jsme původně očekávali, a tak jsme s ohledem na to překalibrovali náš vývoj, výstupní cíle a týmy.“ Riot naverboval zkušené lidi ze řad společností, jako je například Disney, Paramount, HBO Max a především Netflix.

Jak jinak mohou fanoušci ukázat, že miliony dolarů nebyly jen tak zbůhdarma vyhozeny do vzduchu? 9., 16. a 23. listopadu si nalaďte Netflix. Druhá řada Arcane totiž bude zároveň i tou poslední a uzavře příběh nejen Vi s Jinx.

Nikola Mrázová Erlebachová

Indie a RPG hry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na starých žlutých kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také pro starší tituly, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.