Disco Simulator - náhled

Disco Simulator – král/ovna nočních klubů

22. 6. 2024
Zdroj náhledu: Games Incubator

Vývojářské studio Games Incubator je takovým řekněme domovem simulátorského žánru. Znát od nich můžete například tituly Ship Graveyard Simulator 2, Animal Shelter nebo Pets Hotel. V minulosti jsme vás také informovali o jejich nadcházejících počinech, jako třeba o Android Simulatoru, Shopping Mall Renovatoru či Bunker Renovatoru. Já osobně mám velmi ráda simulátory a celkově takovéto hry, které jsou jednoduše řečeno prosté. Rozhodně tedy patřím do jejich cílovky, a tudíž jsem si ani nemohla nechat ujít jeden z jejich novějších titulů, kterým je Disco Simulator. Opět nejspíše není nutné zdlouhavě vysvětlovat, o co v této gamese půjde, její název vám to již prozradil za mě.

Krůček po krůčku

Zprvu si vyberete manažera, za něhož chcete hrát, a také určitý taneční klub. Jeden každý manažer, kterého hra nabízí, má různé výhody, jako například start s větším obnosem peněz, levnější eventy, větší efektivitu některých zaměstnanců a tak dále. Takovéto výhody, nicméně i nevýhody, mají také kluby, v nichž svoji párty budete provozovat. Každý jeden klub je, řekněme, pro vás jakýmsi ukazatelem postupu. Abyste totiž odemknuli nové kluby a manažery, musíte vždy v určitém klubu splnit úkol – uspořádat event, ukončit večer s určitým obnosem peněz na účtu a podobně.

Disco Simulator má proto jakýsi zvláštní progres, který mně osobně tolik nevyhovoval, protože se vám neustále resetuje. Jakmile tedy splníte úkol v určitém klubu, který jste si zvolili, musíte poté zase začít zcela od začátku s novým manažerem s novým klubem, kde opět musíte splnit nějaký ten úkol. Ve zkratce to znamená, že v každém novém klubu musíte zase nakoupit bary, udělat novou podlahu, nakoupit a rozmístit dekorace a tak dále. První tři kluby vás to nejspíše bude bavit, avšak poté už to začne být až moc velký stereotyp. Dle mého by možná bylo přijatelnější například rozšiřovat jeden klub o další patra a místnosti namísto nekonečného koloběhu s novými starty.

Je také nutné zmínit, že Disco Simulator se neodehrává z pohledu první osoby. Jedná se o pohled svrchu, tedy o takovou manažerskou budovatelskou strategii.

Otevíračka bude velkolepá!

Výše jsem již lehce zmínila, jak taková příprava klubu před otevřením vypadá, nicméně pojďme si to trochu rozvést. Vyberete si manažera, vyberete si klub, poté se vrhnete již na tu těžší práci, a tou jsou přípravy před prvním otevřením. Je zcela na vás, jak svůj nový zcela prázdný klub vyzdobíte, kolik barů koupíte, jak moc velká bude taneční plocha a tak dále. Disco Simulator vám nechá zcela volnou ruku, což je pro kreativní duše zcela jistě dobrá zpráva. Za dražší nábytek či dekorace také dostáváte dekorační body. Ke konci všeho nesmíte zapomenout na najmutí zaměstnanců, pro které musíte mít připravenou jejich pracovní stanici. Zprvu jim úkoly na vykonání musíte zadávat sami, nicméně je poté možné si zakoupit upgrade zaměstnanců, aby své výkony začali dělat automaticky.

Každá jedna otevíračka vám zvyšuje reputační body a peníze na vašem bankovním účtě. Díky reputačním a dekoračním bodům si poté můžete dovolit zkušenější DJ a také se k vám samozřejmě bude hrnout více hostů. Získat reputační body ale není zas tak jednoduché, záleží to na spokojenosti návštěvníků. Musíte tedy dbát na krátkou čekací dobu na WC a bar či mít k dispozici dostatek míst na sezení. Pokud nebudete plnit tyto požadavky vašich hostů, budete zejména o reputační body přicházet a klub bude strádat. Zákazníci sami o sobě vlastně neustále točí tři aktivity, a to tanec, opíjení se a chození na WC. Čas od času například opilí někde usnou, avšak takového individua si hned vezme na starost váš milý bodyguard – pokud jej tedy máte zaměstnaného.

Disco Simulator také nabízí určitý strom vylepšení. Zde si můžete za peníze koupit například kvalitnější alkohol, více různých profesí, díky nimž budete moci přijímat nové zaměstnance, pohodlnější nábytek čí více druhů dekorací. Díky těmto vylepšením budou zákazníci s vaším nočním klubem zase o něco spokojenější.

Minihry

Kdybyste se náhodou někdy nudili, čas od času vám během noci, kdy je párty v největším proudu, vyskočí na splnění různé minihry. Jedná se například o skládačku u DJ, namixování drinku u barmana či zkontrolování vstupenky a občanky u vyhazovače. Za splnění získáváte peníze, a to se přece vyplatí!

Nový herní obsah?

Disco Simulator stále dostává updaty, a tak se můžeme do budoucna těšit na nové předměty či funkcionality. Poslední update z 25. dubna do hry přinesl spousty nového. Hráči se tak mohou například těšit z nové minihry či marketingového eventu, díky kterému je možné nyní promovat svůj klub. Dále byly do hry přidány bezpečnostní kamery, systém zásobování či nová zaměstnankyně, a to tanečnice.

Disco Simulator je hra, která vás na pár hodin zabaví, avšak bohužel jsem čekala něco trochu víc. Ano, dekorace a celkové starání se o klub jsou zábavné, avšak titul nenabízí dostatek obsahu, a tak se rychleji, než bych čekala, stává stereotypním. Neustálé resetování progresu pro mě bylo největší vadou na kráse. Pokud si však chcete u nějaké hry jen vydechnout, může být Disco Simulator pro vás to pravé.

• minihry
  • odpočinkové
  • originální
  • barevné vizuální zpracování
  • možnost vydekorovat si klub zcela dle vlastních představ
  • málo obsahu
  • neustálé resetování progresu
  • Datum vydání 05.03.2024
  • 0.0

Minihry

Cena/Výkon

Adéla Pfefrová

Od útlého dětství sledovala staršího bratra, jak hraje hry. A nakonec se to i pro ni stalo její vášní. V současné době téměř každý den ztrácí své nervy u hry Counter-Strike: Global Offensive, kterou hraje dlouhých 5 let. Její slabostí jsou rozhodně survival hry, jako například The Long Dark nebo The Forest. Svojí povahou je extrovert, když zrovna nesedí u her nebo seriálů, ráda poznává nové lidi a věnuje všechen svůj volný čas svým přátelům a rodině.