Remaster klasické plošinovky Croc: Legend of the Gobbos z roku 1997 měl původně dorazit ještě letos, ale vývojáři ze studia Argonaut Games oznámili, že si projekt vyžádá více času. Nové datum vydání ještě není pevně stanoveno, jen víme, že by měl počin vyjít během prvního čtvrtletí příštího roku.
Tvůrci vysvětlují, že rozhodnutí odložit hru nebylo snadné, ale věří, že dodatečný čas umožní přinést fanouškům titul, který odpovídá jejich vysokým očekáváním. Vývojáři chápou, že zpráva o odkladu může být pro některé hráče zklamáním, obzvlášť s blížícími se vánočními svátky, kdy si mnozí chtěli nostalgicky zavzpomínat s oblíbeným krokodýlkem. Přesto tvůrci ujišťují, že jejich hlavním cílem je kvalita. Jak uvedli v prohlášení: „Chceme, aby hra byla tak dobrá, jak si hráči zaslouží.“
Původní hra Croc: Legend of the Gobbos byla vydána v roce 1997 pro PlayStation, Sega Saturn a PC. Vytvořilo ji už tehdy studio Argonaut Games, které mělo v té době na kontě i spolupráci s Nintendem na vývoji technologie Super FX pro hru Star Fox. Croc byl jedním z prvních pokusů o 3D plošinovku, inspirovaný mimo jiné úspěchem Super Mario 64. Hráči si oblíbili roztomilého krokodýla, který zachraňuje malé Gobbo tvorečky a čelí zlotřilému Baronovi Dante. Hra byla nejen komerčně úspěšná, ale také představovala milník ve vývoji 3D her díky inovativnímu ovládání a rozmanitým úrovním. Následně se dočkala i pokračování Croc 2 v roce 1999, ale popularita série začala postupně upadat. Přesto si Croc získal kultovní status a dodnes má širokou základnu fanoušků, kteří na něj vzpomínají s nostalgií.
Připravovaný remaster má za cíl oživit klasiku pro moderní publikum. Hráče čekají vylepšené vizuální efekty, přidané achievementy a plynulejší herní mechaniky. Tvůrci zároveň naznačili, že by rádi přinesli další legendární tituly ze svého portfolia. Fanoušci se mohou těšit na návrat svého oblíbeného krokodýlka a zároveň se bavit u nejnovějších ukázek z připravované hry. Čekání na Croca se možná protáhne, ale zdá se, že to bude stát za to!