O připravovaném akčním RPG Colony Ship, které je inspirované dílem Sirotci oblohy od amerického spisovatele Roberta A Heinleina jsme vás již několikrát informovali. Herním světem, v němž musíte přežít, je masivní generační meziplanetární vesmírná loď, která míří vstříc vzdálené planetě za účelem její kolonizace. Vývojáři z Iron Tower Studio, kteří mají zkušenosti z her Dungeon Rats a The Age of Decadence, se rozhodli skloubit postapokalyptický svět cyberpunku s prvky tahového RPG. Titul je již více než dva roky ve fázi předběžného přístupu, i přes tuto dlouhou dobu se však na rozdíl od jiných titulů hra setkává s vynikajícím hodnocením a odezvou komunity. Vývojářské studio Iron Tower Studio navíc nyní představilo plány do budoucna, z kterých se dá i odvodit pravděpodobné dokončení hry a uvedení do plné verze.
Ze zprávy vyplývá, že je přibližně 85 % z celkového procesu vývoje hotovo a k dispozici v rámci předběžného přístupu. Z toho, co zbývá dokončit, je pak následující výčet.
Vývojáři momentálně směřují své úsilí na dokončení nižších úrovní lokace Mission Control. Úrovně jsou z poloviny hotové, tedy co se týče rozvržení, s tím, že jsou přidávány detaily a různá specifika nižších úrovní lodi. Tato aktualizace však zahrnuje i proces s roboty a lidskými NPC, protože na rozdíl od robotů u lidských NPC ještě několik prvků chybí.
Až bude tato aktualizace vydána, dosahuje vývoj „dvou hlavních milníků“. „Veškerá práce na nelidských postavách bude dokončena a náš programátor se bude moci plně soustředit na jiné úkoly. Budou hotové všechny lokace a design úrovní, což v každé aktualizaci zabere asi 60 % práce. Od této chvíle se budeme soustředit na čistý obsah (skriptování úkolů a nastavování soubojů), čímž se práce značně urychlí.“ – Iron Tower Studio
V rámci plánu jsou pak postupy následující:
- The Grangers' Alliance, Attack on the Armory – konec července.
- The Habitat's Questlines – konec srpna.
- The Pit's Alliance – konec září.
- The Bridge a závěr hry – konec října.
Design úrovní je hotový s předstihem oproti původnímu plánu, interakce s centrálním počítačem je také kompletní. V rámci závěru hry jsou různé etapy a události ve 3. úrovni Zbrojnice. Z časového hlediska dle vývojářů všechny procesy zaberou zhruba šest měsíců a hra by tak dle odhadů mohla vstoupit do plné verze ke konci letošního roku.
Více podrobností naleznete zde: