Netradiční příchutě oblíbené značky nápojů Coca-Cola pro nás nejsou ničím překvapivým. Přece jen jsme se již setkali s příchutí pixelů ve spolupráci s Fortnite a další limitované edice na trh přicházejí jako na běžícím pásu. Holt síla marketingu se nesmí podceňovat a pro spotřebitele je závan novoty něčím neodolatelným. Firma Coca-Cola se tentokrát spojila s americkou společností Riot Games. Výsledkem je nový nápoj Coca-Cola Ultimate Zero Sugar, který má chutnat jako zkušenostní body z populární hry League of Legends.
Nápoj je k dostání v USA, Kanadě, Číně, Jižní Koreji, Latinské Americe a Africe od 7. června a na prodejnách zůstane až do 18. července či do vyprodání zásob. Slazená verze bude k dispozici také v USA, Kanadě a Mexiku po stejný čas. Bohužel Evropa jako vždy ostrouhá. Součástí této limitované edice není pouze nápoj samotný, ale fanoušci mohou zabrouzdat do tematických výzev League of Legends a odnést si z nich patřičné odměny. Výzvy jsou jakési tři miniúkoly během zápasů. Zahrnují vítězství za méně než dvacet minut, získání určitého počtu asistencí či zlatých mincí v jedné hře. Pokud se vám podaří je splnit, odemknete si emoty Ultimate Teamplay, Ultimate Gains a Ultimate Tempo. Další odměny získáte prostřednictvím naskenování QR kódu z plechovky či lahve do Coca-Cola Creations Hub, což vám umožní získat speciální samolepky na Instagram a Ultimate Emote Generator – instagramový filtr, který vás přetvoří na emotikony inspirované League of Legends.