TOP 10 herních výstřihů
Co lepšího z dalších TOP 10 bychom si pro vás tentokrát mohli nachystat než oslavu těch největších hrdinek herního světa? Teď nemáme na mysli jejich odvahu, sílu nebo schopnost nakopat všechny darebáky do zadků levou zadní.
Co lepšího z dalších TOP 10 bychom si pro vás tentokrát mohli nachystat než oslavu těch největších hrdinek herního světa? Teď nemáme na mysli jejich odvahu, sílu nebo schopnost nakopat všechny darebáky do zadků levou zadní.
Geralt z Rivie, stvořený polským spisovatelem Andrzejem Sapkowským, je jednou z nejikoničtějších postav moderní fantasy literatury. Zaklínač, mutant, lovec příšer, milenec mnoha čarodějek, osudem určený otec roku a samozřejmě nejen knižní, ale především herní fenomén, jehož příběh je plný nejednoznačných morálních rozhodnutí, složitých vztahů a vnitřního boje s tím, co znamená být člověkem, si získal […]
Žijeme v nešťastné době. Kdy dostaneme na obrazovkách našich zaprášených monitorů s obnovovací frekvencí 60 Hz konečně něco, co stojí za to? Něco, co se vyrovná, ba ne, co překoná nejlepší kulturní výtvory v historii lidského pokolení?
Každému, kdo se v dnešní době chce pustit do vývoje videoher, především popřejeme hodně štěstí. Tvůrců je mnoho, konkurence je velká a v současné záplavě her není snadné prorazit.
Kdybych se vloni touto dobou zeptala, zda jste někdy slyšeli o vývojářském studiu Shift Up, troufám si tvrdit, že valná většina by jen pokrčila rameny. Tento jihokorejský vývojář i vydavatel ještě donedávna za svůj největší úspěch mohl považovat mobilní hru Goddess of Victory: Nikke.
Hudba ve hrách není jen kulisa, ale doslova dirigent vašich emocí. Od epických orchestrálních skladeb, co vám rozbuší srdce, až po nenápadné tóny, které vás upozorní, že za rohem číhá boss, hudba dělá z herní atmosféry nezapomenutelný zážitek.
Není nad to, udělat analytické kolokvium několika hráčů a položit otázku, která zní „Dáme dohromady TOP 10 emotivních herních scén, aniž bychom se u toho pohádali jako malé děti?“ Metodicky jsme to zkusili, a byť samozřejmě docházelo hodně ke kompromisům, připravili jsme desítku scén, které v nás nějakým způsobem prostě a jednoduše utkvěly.
Osobní zpověď o významu konzole PlayStation pro můj život, která byla příliš dlouhá na náš kolektivní článek: Poprvé jsem PlayStation viděl u kamaráda. Bylo to po Vánocích v lednu 1999 a já poprvé viděl herní hokej v pohybu.
Dnes je to už 30 let, co je mezi námi konzole Sony PlayStation. To je opravdu hodně dlouhá doba. Zvláště když vezmeme v úvahu, že kolem 30 let se podle různých statistik pohybuje mediánový věk hráčů videoher.
Možná jste si přečetli náš článek o historii videoher a chtěli byste si některou z nich vyzkoušet sami. Možná jste také zaznamenali lehce poplašnou zprávu, že potenciální badatelé se v tomto ohledu příliš daleko nedostanou.
Vývojáři nové AAA hry oznámili, že jejich titul poběží na konzoli ve snímkové frekvenci 30 fps. Před pár lety by to byla nudná zpráva, nad níž se nikdo nepozastaví. Dnes je to rozbuška pro hněvivé příspěvky hráčů.
Ibrahim Al-Nasser ze Saúdské Arábie vytvořil nový Guinessův rekord, když k jednomu televizoru připojil 444 unikátních konzolí. Nejstarším kouskem je herní konzole Magnavox Odyssey vydaná v roce 1972. Na tuto konzoli bylo vytvořeno 28 dnes už retro her.