Broken Arrow - mechanizovaná pěchota

Byla nastíněna budoucnost Broken Arrow, včetně oznámení open bety

3. 10. 2024
Zdroj náhledu: Slitherine

Broken Arrow je v současné době jednou z nejvíce očekávaných válečných RTS her, která láká na autentické prostředí moderního bojiště a možnost upravovat výzbroj vaší zvolené techniky v rámci širokého arzenálu různých prskavek. Hra má momentálně za sebou pár uzavřených a jeden otevřený beta test, několik měsíců bylo na Steamu taktéž k dispozici demo, ve kterém si hráči mohli zahrát singleplayerovou misi v roli velitele USMC. Otevřená beta i demo sklidily pozitivní ohlasy, ale vypadá to, že vývojáři ještě nejsou připraveni na to, hru v blízké budoucnosti vydat. Tak jak to vlastně vypadá?

30. září Slitherine a Steel Balalaika společně oznámily, že ačkoliv původně plánovaly vydat Broken Arrow již tento rok, zejména z důvodu doladění multiplayerové části hry k tomu dojde až někdy v roce 2025. Přesnější datum by mohlo být odhaleno v prosinci, na kdy je plánováno velké představení hry veřejnosti. Jak jsme však již psali v předchozích řádcích, někteří pozorní hráči, kteří si včas předchozího veřejného beta testu všimli, měli již tu možnost do hry částečně nahlédnout. Tato příležitost se bude v blízké budoucnosti opakovat, jelikož 12. listopadu 2024 bude zahájen nový multiplayerový beta test, dostupný všem hráčům. Oproti předchozímu by měl obsahovat nové mapy, jednotky, specializace a další dobroty, takže pokud na hru netrpělivě čekáte, dostanete již za pár týdnů možnost zchladit svůj absťák.

Pokud o Broken Arrow slyšíte poprvé, jedná se o RTS hru z prostředí současného, moderního bojiště, která má blízko k sérii Wargame či stařičkému World in Conflict. Do hry jsou oznámeny dva národy, Spojené státy americké a Ruská federace, které se spolu utkají na mapách inspirovaných východem Evropy. Hra bude nabízet širokou paletu vozidel a pěchoty, s možností úpravy jejich výzbroje, vybavení a vzhledu. Broken Arrow bude podporovat singleplayer, multiplayer i kooperativní režim. Jak to již u tohoto žánru bývá, můžete očekávat důraz na management kombinovaného stylu boje.

Tomáš Pilbauer

Též známý jako Krteček. Čistokrevný PC hráč, který po setkání s Operací Flashpoint strávil dalších 20 let zabořený ve válečných simulátorech a strategiích. Milovník komplexních komunitních modifikací, lukostřelby a pejsků. Číst ho ale doma pořádně nenaučili.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.