Zatímco Bungie pokračuje v podpoře a vývoji budoucího obsahu pro Destiny 2, neinvestuje však všechny své síly pouze do tohoto projektu. V příspěvku na Twitteru kreativní vedoucí Bungie Tom Farnsworth uvedl, že studio spolupracuje se společností Sony na řadě neohlášených projektů.
Během svého twitterového vlákna, v němž hovořil o své jedenáctileté kariéře v Bungie, Farnsworth uvedl, že společnost také zcela změnila způsob, jakým vyvíjí hry. V průběhu let podle něj Bungie přešlo od „striktně krabicových produktů k hrám s živou službou“. Kromě Farnsworthova náznaku nebyly uvedeny žádné další indicie o tom, jaké by tyto projekty Bungie mohly být.
Jedním z nich je pravděpodobně nová IP, kterou Bungie plánovalo uvést na trh do roku 2025. Během hodnocení výsledků pro investory z počátku roku 2022 bylo také zmíněno, že společnost Sony spolupracuje s Bungie na deseti hrách na principu živých služeb. Všechny tyto hry měly být vydány do března 2026.
Další hrou, o které víme, že na ní Bungie pracuje, a kterou tedy pravděpodobně Farnsworth neměl na mysli, je mobilní titul Destiny. Tento titul vyvíjí Bungie společně s čínskou společností NetEase. Očekává se, že hra bude využívat stejný engine Tiger jako Destiny 2 a zůstane střílečkou z pohledu první osoby.
Společnost Bungie byla v červnu 2022 koupena společností Sony za 3,6 miliardy dolarů. Tento krok byl zveřejněn nedlouho po oznámení Microsoftu o akvizici společnosti Activision Blizzard, což je transakce, která je stále pod velkým drobnohledem.