Když jsem nedávno zrecenzoval Age of Mythology: Retold, neopomněl jsem tam samozřejmě rýpnout si do Blizzardu s jeho legendárním selháním Warcraft III: Reforged. Warcraft II: Remastered (všimněte, jak schází jakákoliv honosná slovní úprava) totiž má vyjít k 30. výročí Warcraft jako takového. Což je popravdě číslo, které mě fascinuje hned z mnoha důvodů. Za prvé, se cítím staře, a za druhé, přijde mi až neuvěřitelné, jak moc tato značka za ta desetiletí vyrostla, jen si vezměte knihy, komiksy a samozřejmě World of Warcraft, který změnil svět gamingu.
Zpět ale k tématu. Na síti X a nyní už i ve všech médiích se oficíně objevuje první grafika, včetně loga a ikonky. Jednoduše řečeno, dle přiložených artworků tak vidíme létající loď a orky, což je super, protože právě druhý Warcraft otevřel onen velký příběh, mezi další válkou mezi lidmi a orky, kdy vlastně poprvé vznikla samotná Aliance v boje proti Hordě. A teď pozor, ještě je zde jedna věc, legenda říká, že bychom se dokonce mohli dočkat remasteru remasteru, protože Warcraft III: Reforged je už zase ve hře, a údajná verze 2.0 by už měla být ve vývoji.
A nyní si dáme trošku historické okénko. Warcraft II: Tides of Darkness je legendární real-time strategie od studia Blizzard Entertainment, vydaná v roce 1995. Příběh hry se odehrává po událostech prvního dílu, kdy Orkská Horda zničila lidské království Stormwind. Lidští uprchlíci prchají na sever, do království Lordaeron, kde se chystají poslední nadějný odpor. Lordaeron spojí své síly s dalšími rasami, jako jsou trpaslíci, elfové a gnomové, aby vytvořili Alianci a postavili se orkům. Orkové však přicházejí s novými spojenci, například s trolly a ogřími válečníky, a jejich cílem je úplné podrobení Azerothu. A pokračování se odehrálo za Temným portálem milé děti, a nyní konec spoilerů. Kdo už se těší na Warcraft II: Remastered?