V nově připravovaném díle Assassin's Creed, který nese podnázev Shadows, jsme už viděli mnoho prvků ze hry. Jsme obeznámeni se stylem boje, taktikou Stealth a také s tím, jak se ve hře budeme pohybovat. Nyní se ale tvůrci ze studia Ubisoft rozhodli ukázat něco dalšího.
Dalším bodem na seznamu odhalených vlastností hry je průzkum okolí. Herní ředitel projektu potvrdil, že mapa světa bude obsahovat pouze názvy regionů a náčrtky, které budou znázorňovat umístění. Teprve až při bližším prozkoumání se odhalí podrobnosti daného místa. Cílem tohoto systému je podpořit hlubší průzkum a nevodit hráče za ručičku přesným umístěním lokalit.
V Assassin's Creed Shadows budou informace velmi cenné a klíčové pro další rozvoj postavy a celkového příběhu. Hráč tedy bude muset více interagovat s NPC, využívat špehy nebo se spoléhat na vlastní zrak. Bude na každém hráči, zda se pustí do hloubkového průzkumu a využije tak maximum toho, co hra nabízí.
Navíc zde bude chybět i klasický orlí společník, který za nás prozkoumal okolí a usnadnil nám postup při páchání atentátu nebo nalezení snadné cesty k cíli. Nyní to vše bude záviset už jen a pouze na schopnostech samotného hráče. Tento systém byl zvolen proto, aby hráč byl více vtažen do děje a vyzkoušel si realističtější způsob, jakým Assassin pracoval.
Vyhlídková místa zůstávají ve hře, ale během rychlého cestování se může stát, že bod se bude nacházet přímo uprostřed nepřátelského ležení. Takže se při přemístění můžete dostat do slušné pasti, kde vám zničehonic někdo bodne dýku do zad, sotva se přemístíte.
Ve hře přibude také možnost vlastního místa, které bude pro vás bezpečné. Tento safehouse slouží převážně k přijímání smluv na atentát, prohlídku a změnu vybavení, plánování dalšího postupu a spravování spojenců.
Assassin's Creed Shadows má naplánované datum vydání na 20. března. K dispozici bude na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.
Článek pro Gaming Professors napsal Tomáš Zita.