Against the Storm náhled

Against the Storm – práce pokračují

19. 11. 2022
 

Velmi vydařený titul Against the Storm, který kombinuje klasickou budovatelskou strategii s rogue-lite prvky, nepřestává udivovat. Hra je momentálně ve fázi předběžného přístupu a stabilně si drží 96 % kladného uživatelského hodnocení, v rámci kterého spadá do kategorie Extrémně kladných her na platformě Steam. Práce na tomto jedinečném titulu jsou v plném proudu.

Vývojáři ze studia Eremite Games v nedávném prohlášení oznámili práce na nových základních verzích sběrných táborů. Tento prvek můžete testovat v experimentální verzi, v rámci které je prosba od vývojářů, abyste hlasovali, zda se vám dané experimentální prvky líbí, či nikoliv.

Against the Storm 40

Proč vývojáři Against the Storm přistupují ke sběrným táborům?

„Je to už více než dva roky, co jsme do hry zavedli koncept uzlů a unikátních táborů. Od té doby se hra vyvinula a my cítíme, že by tento starý systém potřeboval několik iterací. Při procházení vaší zpětné vazby jsme si všimli, že nemožnost sbírat suroviny z mýtin způsobovala velkou frustraci a působila velmi rigidně ve srovnání s flexibilitou, kterou představují ostatní výrobní budovy.“ – Eremite Games

V experimentální verzi najdete čtyři hlavní změny:

  • Tábor sběračů surovin byl ze hry odstraněn.
  • Všechny zbývající specializované tábory s potravinami (Tábor traperů, Tábor bylinkářů a Tábor sběračů jídla) mají unikátní recepty bez duplicit (Tábor sběračů jídla má místo hmyzu kořínky).
  • Tyto tři tábory mají nyní své základní, primitivní verze. Primitivní tábory mají všechny recepty, které mají jejich plnohodnotné protějšky, ale nižší účinnost. Sbírají zdroje z uzlů o 25 % pomaleji a vyčerpávají je mnohem rychleji (3 body místo 1). Dalších nevýhodou je, že tyto tábory nemohou sbírat obří organismy na bažinách.
  • Tábor sběračů jídla nyní vypadá jako starý tábor sběračů surovin, modely se ještě mohou změnit.

Záměr vývojářů je dle jejich slov vnést do hry „větší rozmanitost, rozšířit škálu možností, které má hráč ohledně surovinových zdrojů, omezit frustrující nemožnost sbírat základní suroviny a zároveň zachovat významnou roli táborů“. 

Více podrobností včetně návodu, jak spustit experimentální verzi hry naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.