Budovatelská strategie s rogue-lite prvky Against the Storm patřila jednoznačně k velkým překvapením minulého roku. Hra je zatím stále ve fázi předběžného přístupu a stabilně si drží kolem 95 % kladného uživatelského hodnocení. Vývojáři poctivě pracují a nyní přichází s experimentální aktualizací, která přináší volby v eventech a událostí.
Vývojáři dle svých slov sledovali dva nevyřešené problémy se současnou implementací událostí na mýtinách. Jednak chybělo dostatečné rozhodování kolem jejich řešení, jednak stávající volby (možnosti odměn) měly velmi omezenou příchuť. K tomu se formovalo velmi omezené časové rozmezí pro zahájení akce na vysoké prestiži. Nástroje byly nadměrně zastoupeny a velmi proklamovaná také byla celková podobnost požadavků v daných událostech. V neposlední řadě se jednalo o poměrnou nevyváženost odměn za splnění různých událostí.
Zdroj: Eremite Games„Abychom všechny tyto problémy vyřešili, zavedli jsme systém volby události. Převážná většina událostí bude mít nyní na výběr ze dvou možností, přičemž odměny a požadavky budou vzájemně provázané (možnosti se mohou lišit v požadovaném zboží a pracovních efektech a výběrem jedné z nich se odměna uzamkne). Některá rozhodnutí, která budete činit, mohou mít nyní dlouhodobější důsledky a ovlivňovat vaše výhody a zakázky.“ – Eremite Games
Z praktického hlediska to bude fungovat, že si vždy můžete zvolit minimálně ze dvou možností, které s sebou přináší také adekvátní odměnu za splnění.
Více podrobností naleznete zde.