Titul, který je silně inspirovaný hrou Half-Life 2 a zároveň zasazený do období před pádem berlínské zdi. Přesně to je INDUSTRIA. FPS, po herní stránce věrně kopírující svou inspiraci, kterou je již zmíněný Half-Life 2. První půlhodina je tedy spíše ve velmi klidném duchu a zahrnuje lehké seznámení se světem, mechanismy a samozřejmě náhlým „zvratem“, který vás vtáhne do příběhu. Nicméně hru provázela již od vydání celá řada nedostatků a různých neduhů.
edním z hlavních neduhů, na které pravidelně upozorňovala komunita, byl achievement za dohrání hry na obtížnost Hardcore. Na Steamu se dokonce celá situace vyhrotila do poměrně nepříjemné diskuze.
Hardcore Achievement konečně funguje!
Na celé situaci nepřidal ani fakt, že se vývojáři takříkajíc stáhli do ústraní. Nicméně nyní opět vykoukli, a to rovnou s opravným patchem a krátkým prohlášením.„Víme, že už je to nějaký čas. Jak jsme již vysvětlili dříve, po vydání INDUSTRIE jsme se museli vrátit ke své každodenní práci, což nás omezuje v tom, kolik času můžeme věnovat aktualizacím. Kromě toho se také snažíme rozjet i další projekt, ale nakonec jsme si našli čas, abychom vypustili verzi 1.1.0.“ – Bleakmill
Patch opravuje následující bugy a problémy:
- Oprava „dlouho“ očekávaného Hardcore achievementu
- Lepší výkon od úrovně Street
- Různé drobné kosmetické opravy
- Opravené problémy s jasem v úrovních
- Hlavní nabídka nyní podporuje herní klávesové zkratky
- Opravena chyba u možnosti „Obnovit výchozí“, která se za určitých okolností správně neobnovovala.
- Vazby kláves nyní podporují neanglické klávesy a zobrazují se jako textová pole
V rámci aktualizace výkonu byl změněn zaměřovač u odstřelovací pušky. Nyní je zaměřovač klasicky přes celou obrazovku se začerněním mimo zaměřovač.
Vývojáři dále ujišťují, že na hru ani po tomto patchi rozhodně nezanevřou a že jim na titulu opravdu záleží. „Jsme na ni citově velmi vázáni a naše srdce krvácí, když vidíme, že někteří z vás s ní mají špatné zkušenosti. Musíme přiznat, že je to nedokonalá hra. První pokus o vstup do herního průmyslu. Nikdo z nás nikdy předtím žádnou hru nevytvořil a hráči to různými způsoby pocítili.“ – Bleakmill