Pokračování strategické hry Age of Empires IV se u hráčů těší velké oblibě. Po velmi solidním hodnocení, které se v současnosti v obchodě Steam pohybuje nad 80 %, má titul průměrnou aktivitu kolem 5 000 hráčů mimo hlavní hrací čas.
Zdroj: Relic Entertainment
Vývojáři Age of Empires 4 vyslyšeli prosby komunity
Mezi jedny z hlavních prvků této strategické hry patří bezesporu multiplayer. Nová aktualizace pak potěší zejména hráče zmíněného multiplayeru, nicméně na své si přijdou i milovníci rozšiřování základny předtím, než se vydají do války. Nejnovější patch pro Age of Empires IV vychází vstříc prosbám a požadavkům komunity a rozšiřuje možnosti velikosti mapy pro zápasy více hráčů.
Patch 14681 umožňuje vybrat si velikost mapy pro hry více hráčů. Nyní můžete vybrat možnosti, které vám umožní zvětšit nebo zmenšit výchozí velikost – například hru 4v4 tak můžete hrát na velké mapě a hru 3v3 na mapě střední velikosti.
Patch také mění výchozí velikost mapy pro několik konfigurací rychlých zápasů, což umožňuje hrát těsnější (kratší) hry. Zápasy 2v2 se budou odehrávat na malých mapách, zápasy 3v3 na středních mapách a zápasy 4v4 se budou odehrávat na velkých mapách. Ve vlastních hrách však stále budete moci používat obří mapy (nebo mapy jiné velikosti) – tyto úpravy se týkají pouze rychlých zápasů.
Tato aktualizace také upravuje konkrétní mapy a fungování spawnu na mapě Warring Islands v případě nerovnoměrně rozmístěných týmů. Na Altaji se spawnuje více stromů, pohoří ve Francouzském průsmyku jsou kratší a spawny obchodních stanovišť a posvátných míst na Dunaji byly přesunuty.
Aktualizace samozřejmě přináší mimo jiné opravy známých bugů a vybalancování některých jednotek. Opravou prošla i umělá inteligence, a to konkrétně u Mongolů. Opraveny byly také bugy s klávesami CTRL, ALT a SHIFT, které nyní budou fungovat správně a s adekvátní odezvou.
Kompletní seznam změn a oprav naleznete zde.