Při aktualizaci Doom Eternal na verzi 6.66 Rev 2 byly do hry přidány nové možnosti zpřístupnění, aby se hráči mohli více bavit zabíjením démonů.
Jedním z hlavních bodů nové aktualizace je přidání několika nových funkcí pro zpřístupnění, z nichž většina se zaměřuje na převod textu na řeč: při použití této možnosti se text zadaný do chatovacího panelu v režimu BATTLEMODE 2.0 převede na syntetický hlas podle hlasového profilu vybraného uživatelem.
Dále budete mít možnost pro lepší hraní s kontrastním filtrem
Tento parametr umožňuje snížit rychlost, při níž se může měnit jas obrazovky ve hře. Pokud je povolena, lze ji jemně doladit pomocí následujících posuvníků:
- Rychlost jasu na pixel: Omezuje rychlost, jakou se může měnit jas každého pixelu, například během výbuchů nebo intenzivních bojových sekvencí.
- Rychlost jasu celé obrazovky: Omezuje rychlost, jakou se může měnit průměrný jas celé obrazovky při rychlých změnách.
Zdroj: bethesda
Nechápu, proč si vývojáři v Bethesdě museli z nějakého důvodu myslet, že velmi oblíbený a mnoha dívkami jistě milovaný Cacodemon byl natolik náročný, že si zasloužil trochu pozměnit. Nová aktualizace zasahuje i do herní kampaně.
Zdroj: bethesda
- Pokud zemřete při boji s Marauderem, zobrazí se nyní vyskakovací okno s tipy pro boj (v každé uložené hře se to stane pouze jednou).
- Rychlost pohybu Cacodemona byla snížena na obtížnostech I'm Too Young to Die a Hurt Me Plenty.
Více informací o změnách ohledně Doomu najdete zde.