Dvanáctá sezóna Apex Legends je v plném proudu a s ní přichází i mnoho bonusového obsahu a technických problémů. Nedávné spuštění next-gen aktualizace pro konzolové verze se setkalo s mírným zklamáním, především kvůli absenci některých očekávaných novinek, jako je třeba 120 snímků za sekundu. Na druhou stranu se hráči s kompatibilními displeji konečně dočkali 4K. Spolu s neustálými aktualizacemi přichází i spousta hráčských návrhů na úpravy mechanik, které komunitu léta sžírají. Jednou z velkých otázek je podpůrná postava Lifeline, jež si své nejlepší sezóny již dávno odsloužila. Krom absence holografického štítu, který dříve poskytoval její dron, je dalším trnem v oku její ultimátní schopnost – podpůrný balík s náhodně generovanými raritními předměty.
Jedná se o ultimátní schopnost, která je hráči probírána prakticky od první sezóny. Zatímco ostatní legendy přispívají ultimátními schopnost do boje, pohybu nebo taktiky, podpůrný balík Lifeline je pomalý, hlasitý, dlouho se nabíjí a loot uvnitř není úplně to pravé ořechové. Je tedy tak trochu v rozporu s tím, o čem Apex Legends je – o pohybu. V řadách hráčů se nedávno objevil poměrně slibný koncept, který by z její ultimátní schopnosti dokázal udělat něco více unikátního a žádoucího, aniž by se kompletně předělala. Uživatelka Dvtheall na Redditu zveřejnila nové tři exkluzivní předměty, z nichž by se alespoň jeden v balíku měl vždycky objevit.
Šlo by o Knockdown Shield, Shield Cell a Red Syringe v červených variantách. Červená varianta představuje v Apex arénách jak největší raritu, tak ty nejlepší statistiky. Tomuto příspěvku se za velmi krátkou dobu dostalo mnoho obdivu a řada hráčů koncept podporuje. V tomto ohledu však přichází častá obava – jaké následky by mohla mít implementace tohoto návrhu? Nestala by se tím náhodou Lifeline opět nesnesitelně OP? Určitě stojí za to situaci sledovat. Respawn o tomto konceptu ví a třeba se na jeho autorku usměje štěstí a bude přijat. Bude to však znamenat štěstí i pro zaryté odpůrce Lifeline…?