Mapy ve hře Battlefield 2042 projdou v blízké budoucnosti zásadní úpravou.
Na oficiálních stránkách Battlefieldu 2042 na začátku tohoto týdne EA DICE vyjmenovalo pět oblastí, ve kterých by měly být mapy vylepšeny. První oblastí je pohyb. Protože se hráčům nelíbilo, jak dlouho trvá chůze mezi základnami a tábory, přemístí DICE na mapách oblasti spawnu, aby omezila stížnosti, že hra vypadá jako simulátor chůze.
Další věcí, která musí být zlepšena, je intenzita. Společnost DICE píše, že souboje o cíle v režimu Breakthrough mohou být někdy až příliš chaotické. Proto zvažují, zda má smysl zachovat režim pro sto dvacet osm hráčů, nebo zda jejich počet snížit na pouhých šedesát čtyři.
Zdroj: DICE
Zároveň se výrazně změní přímá viditelnost, protože hráči mají pocit, že je zde příliš mnoho plochých úrovní, které umožňují hráčům střílet na ostatní z větší vzdálenosti. Tým společnosti EA DICE chce také vylepšit cesty k cílům na různých mapách, aby bylo snazší dostat se od jednoho cíle k druhému. Podobně jako v případě přímého dozoru bude vylepšeno i krytí, aby se hráči mohli lépe chránit při pohybu mezi cíli. V současné době není známo datum vydání těchto vylepšení, ale vývojáři se nyní zaměřují na vylepšení mapy Kaleidoscope pro režimy Dobývání a Průlom.
Zdroj: gamesradar.com