Alaloth: Champions of The Four Kingdoms, o kterém jeho vývojáři ze studia Gamera Interactive prohlašují, že to je, jako kdyby Baldur's Gate a Dark Souls měly dítě, brzy opustí předběžný přístup. Otevřeně zmínili, že Alaloth: Champions of The Four Kingdoms je inspirován velkými klasickými i moderními RPG tituly. Jde zároveň o kombinaci izometrického pohledu a akce v reálném čase s důrazem na dynamické souboje. Univerzum se příběhově nachází ve fázi raného středověku, čemuž odpovídá celkové zasazení, koncept lokací i výbava a zbraně.
Titul byl několik let ve fázi předběžného přístupu a za tu dobu se opravdu rozrostl. Sluší se zmínit, že na díle se jako Creative Consultant podílel Chris Avellone, který je ve světě her známý díky titulům jako Pathfinder: Kingmaker nebo Fallout 2.
zdroj: Gamera Interactive
Gamera Interactive je malý tým, který se v rámci vývoje potýkal s poměrně silnou nepřízní osudu, která zahrnuje povodeň, odchod Avellonea, odstoupení od smlouvy jednoho z partnerů i bolestnou ztrátu jednoho ze zakladatelů. Přesto však je titul velmi blízko uvedení do ostré verze 1.0, která hráčům slibuje přes 100 hodin jedinečné hratelnosti.
V průběhu následujících dní budou navíc vývojáři skrze krátké zprávy prezentovat všechny nové funkce, vylepšení a překvapení, které vás ve verzi 1.0 čekají. A nejdůležitější zpráva na závěr, na plnou verzi hry se můžete těšit již 30. října letošního roku.