Neo Berlin 2087 je chystané akční RPG, zasazená do temného a dystopického světa budoucnosti. Elysium Game Studio, které za tímto titulem stojí, slibují hráčům unikátní zážitek v prostředí cyberpunkového Berlína roku 2087. O hře samotné zatím není mnoho informací, přesto se dá jednoznačně říct, že se jedná o zajímavý a zvláštní projekt.
Veteráni v roli nováčka
Elysium Game Studio je relativně nové německé vývojářské studio, jež se skládá z veteránů, kteří už dříve pracovali na AAA titulech. Ačkoli se jedná o první projekt tohoto indie studia, není pochyb, že zkušenosti vývojářům chybět nebudou. Podle informací na hře momentálně pracuje pouze malý tým, přičemž některé pracovní pozice jsou ve studiu stále otevřené. Lze tedy očekávat, že hra ve stavu vývoje ještě nějaký čas pobude.
O hře Neo Berlin 2087
Neo Berlin 2087, dříve známá pod pracovním názvem Shadow of Conspiracy: Section 2, nás vezme do roku 2087, kde se ocitneme v roli detektiva v dystopickém a cyberpunkovém světě. Vývojáři nás lákají na důrazný příběh, temnou a napínavou atmosféru s neonovými světly Berlína.
Ocitáte se v roli záhadného detektiva Nolana, kterého nehraje nikdo jiný než Elias Toufexis neboli herec Adama Jensena z úžasného Deus Ex.
Vaším úkolem bude vyřešit konspiraci, společně s neméně záhadnou společnicí Natalií. Policejní šerif byl zavražděn a záchrana města před chaosem a odhalení záhadné konspirace bude ve vašich rukou.
Tvůrci slibují, že každý kout města bude mít svůj vlastní příběh a tajemství, které hráči mohou odhalit. Kromě hlavní příběhové linie se očekává, že hra nabídne i řadu vedlejších úkolů, které budou dále prohlubovat svět a postavy.
Zdroj: IGDB
Co můžeme očekávat?
Detailní prostředí, realistické nasvícení a propracované postavy jsou jen některé z vizuálních aspektů, které nám jsou slibovány. Hra by má nabídnout jak adrenalinové akční pasáže, tak i momenty, kdy se hráči budou muset zaměřit na průzkum a řešení různých hádanek.
Kromě toho hra slibuje také robustní RPG systém, kde si hráči mohou přizpůsobit svého detektiva podle vlastních představ, ať už jde o schopnosti, zbraně nebo výbavu. Možnost volby a důsledky těchto rozhodnutí budou hrát značnou roli, což by mělo přidat na znovuhratelnosti.
V neposlední řadě nám hra slibuje pohled jak z první osoby, tak i ze třetí, což by hráčům mělo pomoct při samotném hraní – na každé pasáže se může hodit jiná kamera, nebo si alespoň hráči budou moct vybrat.
Zvláštní pocity z traileru
Na Gamescomu byl odhalen nový gameplay trailer, který hráče nechal plné očekávání a zároveň plné pochybností. Hra v traileru vypadala krásně, ale zároveň velice zvláštně. Samozřejmě jedná se pouze o trailer a v konečném důsledku hra při vydání může vypadat naprosto odlišně. Přesto jsou pocity z představení velice smíšené a lidem vrtá hlavou, zda se nejedná o něco podobného, jako bylo The Day Before.
Jistotou pro hráče může být však přítomnost Eliase Toufexise, kterého tento projekt musel doopravdy oslovit.
Článek pro Gaming Professors napsal František Dopita.