V našich krátkých zprávách ze světa online PVP střílečky Hunt: Showdown jste se mohli dozvědět o nedávných problémech po uvedení nové aktualizace. Nová mapa, která přišla i se spoustou novinek, se neobešla bez odezvy a ještě více rozčílila už tak naštvanou komunitu.
Titul, zasazený do pozdní doby Divokého západu, se v rámci poslední aktualizace posunul do éry roku 1896, a jeho název se tak změnil na Hunt: Showdown 1896. Po vizuální stránce se hra velmi změnila, nyní působí ještě mnohem syrovějším dojmem a zapadá tak lépe do svého konceptu a zasazení. Grafika se opravdu zlepšila, jenže to není za nic. Vylepšený engine má za následek, že i hráči na poměrně nadupaných mašinách, kteří mohli hrát hru ve 4K a max nastavení, snižují svá herní nastavení na LOW, a stejně mají hodnoty FPS mezi 60–80.
To by samo o sobě ještě nebyl takový problém, protože všechno se dá vyřešit zlepšením optimalizace, jako tomu bylo, když byl Hunt uveden na trh. Nevoli vyvolala rapidní změna UI doprovázená mnoha chybami a pády hry. Uživatelské hodnocení Hunt: Showdown kleslo na historicky nejnižší hodnocení, a to na pouhých 33 %. Reakce jsou vesměs stejné – hra padá, je plná glitchů a bugů, UI je nepoužitelné a k tomu se přidaly i problémy se zaznamenáním hitboxů, kvůli nimž je možnost s brokovnicí zabít nepřítele na 100 m.
V krátké reakci člen vývojářského týmu oznámil práce na vylepšení UI a odstranění problémů. Nicméně následující den došlo k další pomyslné „facce“ ze strany vývojářů ke komunitě, když v krátkém oznámení slavili 100 000 současně hrajících hráčů. Reakce hráčů na sebe nenechaly dlouho čekat. Je jisté, že Crytek se nachází opravdu v nezáviděníhodné situaci. Situaci pro vás budeme i nadále sledovat.