Čistě singleplayerová strategie z období studené války Regiments od Bird's Eye Games letos oslavila druhé výročí svého vydání dalším vydáním. Tento duchovní nástupce World in Conflict s unikátní ponurou atmosférou dostal své první velké, placené DLC, nesoucí název Winds of Change. To kromě velkého množství nových jednotek rozšířilo i herní mechaniky a přidalo nový režim kampaně, který hra potřebovala jako prase drbání.
Hlavním chodem Regiments: Winds of Change, na který se vás vývojáři snaží zlákat, je dynamická kampaň. „Válečná stezka“, jak ji autoři nazývají, vás zavede s vámi zvoleným regimentem na německé bojiště krátce po skončení zápletky původních kampaní. Ačkoliv po protiútoku NATO došlo k rozdrcení sovětské 8. gardové armády a neoficiálnímu příměří, po příchodu Francouzů a Čechoslováků se boje mezi NATO a Varšavskou smlouvou opět rozhořely. Kampaň se přes svou dynamickou povahu na příběh nevykašlala a naopak ho rozšiřuje, zatímco vám dovoluje prakticky úplnou svobodu ve výběru její délky a národnosti jednotek, které hodláte používat. To spolu s větší obměnou map výrazně zvyšuje znovuhratelnost, která byla do této chvíle limitována na opakování původních kampaní a na skirmish, který ale nikoho nevydrží bavit věčně.
V rámci nových jednotek se poprvé ukázala Československá lidová armáda, která na bojiště dovalila své moderní dělostřelectvo a hordy motostřelců. Proti ní stojí Francouzi, Nizozemci a Kanaďané, kteří naopak posílili řady NATO. Síly všech armády byly doplněny o výsadkáře, kteří se po odletu vrtulníků stávají jedinou samostatnou pěchotní jednotkou ve hře, a stíhací letectvo, které zajišťuje kontrolu nad vzdušným prostorem. Dalšími chuťovkami jsou pak dvě nové mapy, šest alternativních verzí stávajících map či předělání systému munice, aby více odpovídal realitě. Za cca 300 Kč se jedná o poměrně rozumnou porci obsahu.