Bloodborne - nové logo

Bloodborne na PC: očekávání a spekulace

14. 6. 2024
Zdroj náhledu: igdb.com

Od vydání temného dobrodružství Bloodborne na PS4 v roce 2015 uplynulo téměř deset let. Po internetu však několik let kolují různé zvěsti o potenciálním PC portu. Ty byly většinou podporovány zahraničními influencery, nebo dokonce redaktory různých časopisů. Zmínit můžeme CaseyExplosion, Streamerku na platformě Twitch, která na Twitteru sdílela. „Pro ty, kteří se ke mně teprve přidávají, ano, Bloodborne bude na PC, mám to potvrzené z velmi důvěryhodného zdroje a mám velkou důvěru ve společnost, která port dělá, nebudete zklamaní. Skutečně se to děje.“ K tomu přispěl i Imran Khan, bývalý redaktor Game Informeru. Ten hovořil o tom, že během dvou let se mají příznivci Bloodborne na co těšit. Jejich slova se však nikdy nenaplnila a akorát otevřela nové rány do hráčských srdcí. I David Jaffe, jenž stál za vývojem populárního God of War, několikrát zmiňoval, že nespecifikované studio pracuje na remasteru.

Vyplatí se Sony PC port?

Není překvapením, že fanoušci zakládají různá fóra na Redditu nebo Steamu, kde diskutují o tom, proč se titul ještě neobjevil. Jinde spekulují, že společnost Sony, která vlastní práva na tuto hru, nemá důvod k jejímu rozšiřování… a do jisté míry mohou mít pravdu. Sony v poslední době umožnila portování většině svých exkluzivních titulů. Zahrát si tak lze The Last of Us, Uncharted: Legacy of Thieves Collection, Spider-Mana, Days Gone a God of War. K tomu nelze přičíst nedávno vydaný Ghost of Tsushima. Všechny uvedené hry mají nicméně jedno společné – dokáže si je užít širší publikum. Naopak Bloodborne a veškeré hry od FromSoftware jsou kromě své vizuální stránky známé svou nekompromisní náročností. To může být jeden z důvodů, proč jsme se ho ještě nedočkali. Jednoduše by se jim to nevyplatilo finančně.

Hidetaka Miyazaki se ničemu nebrání

V únoru letošního roku se u příležitosti vydání nového DLC Shadow of the Erdtree pro Elden Ring některým médiím povedlo získat rozhovor s režisérem Hidetakou Miyazakim. Během rozhovoru s IGN Japan odpovídal na otázky týkající se případného remasteru či remaku. „Ohledně Bloodborne nemohu nic říci. Na tuto otázku jsem již odpovídal v jiném rozhovoru, ale v podstatě se nejedná o IP, se kterou bychom mohli něco dělat, takže na ni nedokážu odpovědět. Osobně ho miluji a je to speciální titul, ke kterému mám hluboký vztah. Jsem velmi rád, že vidím tolik nadšených uživatelů, ale je mi líto, že zde FromSoftware nemá co říci.

Po čtyřech měsících od výše uvedeného rozhovoru nicméně prezident společnosti, Hidetaka Miyazaki, usedl k rozhovoru s PC Gamer. Během diskuse nabídl svůj osobní pohled na port Bloodborne. Rozhovor s Miyazakim, producentem FromSoftware Yasuhirem Kitaem a tlumočníkem Bobbym Simpsonem, který vedl Wes Fenlon z PC Gamer, zahrnoval otázku ohledně případného vydání hry na PC.

„Vím jistě, že tito lidé [Yasuhiro Kitao a Bobby Simpson] chtějí port na PC. Když řeknu, že ho chci, budu mít taky problémy. Ale není to nic, čemu bych se bránil. Jako jeden z tvůrců hry Bloodborne bych byl samozřejmě rád, kdyby si ji mohlo užít více hráčů. Zvláště jako hra, která nyní dospívá, jedna z těch her minulosti, které se na starším hardwaru ztrácejí – myslím, že u každé takové hry by bylo hezké, kdyby mělo více hráčů možnost si ji vyzkoušet a znovu prožít tuto relikvii minulosti. Takže pokud jde o mě, rozhodně bych se tomu nebránil.“

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.