Absolutní fiasko. Asi tak nějak by šel interpretovat osud akční upírské hry Redfall a tak trochu i studia Arkane Austin, které se rozhodl Microsoft i přes mnohé úspěchy z minulosti nadobro uzavřít. Nemusíme asi dlouho přemýšlet ani se ptát na důvody, které za uzavřením studia stojí. Je totiž bez velkých pochyb jasné, že právě nepříliš povedený Redfall se postaral o to, že na Arkane Austin už budeme vzpomínat jako na ty autory, již vytvořili slavnou sérii Dishonored či Prey. Než se ale dveře studia skutečně uzavřou, vydají tvůrci do hry jeden stěžejní a komunitou vymodlený prvek. Tím je offline režim, díky němuž si potencionální hráči mohou Redfall užít i bez nutnosti neustálého připojení k internetu.
Podle těchto informaci se zdá, že i přes fiasko se vývojáři snaží alespoň některé šrámy zacelit a přinést obstojný zážitek pro ty hráče, kteří se titulu vyhýbali primárně kvůli nutnosti internetového připojení. Jestli tento nový prvek dokáže nějakým způsobem napravit pošramocenou reputaci, není jasné. Titul totiž trpěl na mnoho dalších problémů, které dosud nebyly a s jistotou už ani nikdy nebudou, vyřešeny. Naše dojmy ze hry si můžete přečíst v naší recenzi, v níž si Redfall odnesl bohužel jen čtyři body z deseti.
Vývojářské studio Arkane Austin však není jediným studiem, jehož se Microsoft a jeho divize Xbox rozhodly zbavit. Dalšími jsou totiž také Tango Gameworks, tvůrci kultovního The Evil Within a úspěšného Hi-Fi Rush, Alpha Dog Games a Roundhouse Studios (bývalí Human Head Studios). Restrukturalizace, pokud se tomu dá tak říkat, se však dočkala velké kritiky nejen ze strany hráčů, ale i samotných zaměstnanců jednotlivých studií. Je nicméně pravděpodobně, že ani sebevětší nespokojenost a kritika na rozhodnutí Microsoftu nic nezmění.