V posledních několika letech si hráči hořce zvykají na dva nepříjemné fenomény: Buď se vydání očekávaných titulů odkládá, protože tvůrci potřebují vyladit jejich technický stav, a nebo jsou hry po svém launchi natolik „rozbité“, že se vývojáři veřejně omlouvají a usilovně pracují na výrobě patchů. Někdy se bohužel oba fenomény prolnou. Přesně to teď postihlo Bulletstorm VR, předělávku oblíbené střílečky z roku 2011 pro virtuální realitu.
Vydání hry bylo posunuté z původně avizované půlky prosince minulého roku na 18. ledna. Měsíc práce navíc ovšem vývojářům ze studia Incuvo očividně nestačil. Na Steamu v tuto chvíli převažují záporné reakce, přičemž nejvíc stížností se týká špatně fungující fyziky, problémů s ovládáním nebo nepříjemného bugu, který způsobuje, že se některé efekty vykreslují pouze pro jedno oko.
Na stejné potíže žehrají i hráči verze určené pro PlayStation VR2, kteří se navíc musí potýkat s nízkým rozlišením a nestabilní snímkovou frekvencí. Zmíněné chyby jsou přítomné také na headsetech Meta Quest, byť se zdá, že jejich uživatelé jsou více smíření s grafickými kompromisy.
Vydavatelé a tvůrci Bulletstormu VR nicméně vydali prohlášení, ve kterém slibují brzkou nápravu. Hlášené problémy už údajně třídí a budou je postupně napravovat podle stupně jejich závažnosti. První záplata by se přitom měla objevit už během týdne.