Francouzské vývojáře ze studia Don't Nod jistě dobře znáte nejen skrze nejnovější projekty, jako je Jusant či Harmony: The Fall of Reverie, ale i díky sérii epizodického vyprávění o teenagerských těžkostech života. Life is Strange právě v těchto dnech od svého debutu v roce 2015 slaví úžasný úspěch, a to dosažení úctyhodného milníku. Jak je vidět, pohlcující příběh podtržený okouzlujícím uměleckým ztvárněním hráče stále přitahuje. Dívka, která objeví své nadpřirozené schopnosti a zjistí, že dokáže přetáčet čas, se musí popasovat s chaosem zachvacujícím malé městečko a zasahovat do jeho chodu, aby nakonec zachránila svou přítelkyni. Jenže hrátky s časem ve filmech ani v knihách nikdy nedopadají dobře, a Life is Strange není výjimkou.
Oficiální účet na platformě X odhalil, že původní Life is Strange si zahrálo již přes dvacet milionů hráčů, což je na projekt tohoto ražení skvělý výsledek. Děkovný příspěvek v komentářích ihned vyvolal reakce početné komunity lačnící po novém přírůstku do už tak populární série. Přece jen Life is Strange 2 se na naše obrazovky podívalo v roce 2018 a nejnovější hra s podtitulem True Colours dva roky nazpět. Vzhledem k tomu, že studio Don't Nod před několika lety předalo vývoj do jiných rukou, je osud franšízy ve hvězdách. Protože je však každá hra koncipována jako samostatný celek s novými postavami, lokacemi a nadpřirozenými schopnostmi, jsou možnosti expanze série prakticky neomezené. Přetáčení času, telekineze či dovednost vcítit se do lidí a vnímat jejich emoce je pouze malý zlomek z dosud využitých možností, které by se nabízely pro potenciální pokračování.