AMD nemá nic proti případné implementaci funkce DLSS do nadcházející vesmírného RPG Starfield. Takové rozhodnutí by podle herního šéfa společnosti AMD Franka Azora naopak plně podporovalo.
„Pokud chtějí do hry přidat funkci DLSS, mají naši plnou podporu,“ vzkazuje Frank Azor. Podle jeho slov Bethesdě nic nebrání v tom, do Starfieldu tuto funkci implementovat, avšak připouští, že na oplátku za možnost přibalit tento titul ke grafickým kartám očekává upřednostnění funkcí, jimiž disponují primárně karty od AMD. Pokud se nicméně Bethesda rozhodne v budoucnu přidat i různé vychytávky konkurenčních společností, bude se k tomu AMD přiklánět s kladným stanoviskem.
Jedním z důvodů, proč byla u hry Starfield primárně upřednostněna funkce FSR, je souvislost s konzolemi Xbox Series, které jsou stavěny právě na hardwaru od AMD. Dále zdůrazňuje, že zatímco FSR funguje na všech grafických kartách, DLSS je exkluzivitou pouze pro karty od konkurenční Nvidie. Jestli se však někdy implementace ve hře dočkáme, je otázkou.