Není pochyb, že mezi velká překvapení letošního roku patří Aliens: Dark Descent, squad-based taktické RPG zasazené do univerza Alien. Titul získává i měsíc po vydání kladná hodnocení napříč celou herní komunitou, a to jak z řad herních recenzentů, tak zejména z řad uživatelů. Přes skvělou hratelnost, perfektní atmosféru a celkové zpracování se však vyskytlo několik bugů, které hru sužují. Vývojáři na nic nečekají a přichází s druhou velkou aktualizací, která přináší opravu bugů i řadu novinek.
Vývojáři samozřejmě opět děkují všem hráčům a celé komunitě za zpětnou vazbu, která pomáhá hru dále vylepšovat. Nyní k samotným bodům aktualizace, z nichž jsme vybrali opět ty nejzásadnější.
- Mezi novinky, které řada hráčů ocení, patří jednoznačně možnost vypnout „Death Clock“.
- Přibyla také možnost přeskočit úvodní prologovou misi na palubě stanice Pioneer, pokud jste tuto misi alespoň jednou absolvovali. Prologová mise, která slouží jako výuková část hry, byla také opravena. Nyní vše funguje, jak má, i pokud je hráč „rychlejší“, než se od něj očekávalo.
- Integrována byla také mechanika automatického ukládání, která se spustí, kdykdykoli opustíte Otago, a zajistí tak zachování vašeho postupu a všech úprav provedených ve vaší základně i při správě mariňáků (zde je nutné brát zřetel na zvolenou obtížnost).
- Byla přidána mechanika zabezpečení, aby se zabránilo spuštění výukového programu ARC, když se hráči nacházejí v příběhové sekvenci velitelské místnosti v Dead Hills (mise 1), což vedlo k zablokování.
- Byl opraven pád, ke kterému docházelo, když mariňák propadl zemí, byl hrou smazán a hráč kliknul na kartu mariňáka.
- Jednotka psychiatrické péče již není přístupná před jejím odemčením.
- Panel mariňáka nyní správně aktualizuje statistiky mariňáka, pokud je ovlivněn specifickým stavem (např.: unavený).
- Výkon při výbuchu barikád byl zlepšen.
- Byly opraveny některé případy, kdy misi nelze dokončit na 100 %, i když jsou splněny všechny cíle.
- Pobyt v nabídce možností se stále započítával do statistiky trvání mise. Nyní opraveno.
- Animace mariňáka se již nebude opakovat ve smyčce při spamování potvrzeného tlačítka během výběru atributu mariňáka.
- Ikona úkrytu zmizí, pokud byly dveře zničeny.
- Mrtví mariňáci s osobnostním rysem „Kleptoman“ již nebudou krást materiály, jako tomu bylo možné dříve.
- Ukazatel agresivity bude stejný v taktickém pohledu i při otevření mapy.
- Přesná střela nyní správně vydává hluk, který je plně synchronizován.
- C4 se nyní správně objevuje na barikádě na konci interakce.
- Proběhl pokus o opravu pohybu látky na průzkumníkovi při stisknutí nebo uvolnění aktivní pauzy.
Během masivního útoku nyní není možné přesunout jednotku. - Vylepšení chování pretoriánů. Při průchodu jednotkou nyní provádí kruhový útok.
- Plamenomet již není blokován výbušnými sudy.
Více podrobností o této mega aktualizaci naleznete zde.