Že se marketing stále vyvíjí a hledá nové cesty, jak propagovat určitý produkt, je čím dál tím více fascinující. Herní vývojáři a vydavatelé se stále častěji obrací na značky, které s gamingem zdánlivě nemají nic společného. Díky tomu můžeme být svědky, jak řetězec Burger King prodává limitovanou edici svého nejpopulárnějšího burgeru, jak se na sušenkách Oreo objevují motivy Xbox ovladače včetně loga nebo se nám do rukou dostávají edice speciálních nápojů a mnoho dalšího. Není proto žádným velkým překvapením, že společnost Blizzard Entertainment zvolila podobnou cestu k „oslavám“ vydání velice očekávané hry Diablo IV. Partnerství bylo navázáno s oblíbeným řetězcem rychlého občerstvení KFC.
Zdroj: @Diablo
Pokud žijete ve Spojených státech a objednáte si smažené kuře prostřednictvím KFC aplikace nebo online, můžete si tak odemknout exkluzivní skiny zbraní pro každou jednu třídu. Je jich tedy celkem pět. První z nich obdržíte pouhým propojením účtu Battle.net s účtem KFC, což vám následně dovolí vytvořit další čtyři online objednávky. Kódy získáte při minimální útratě pěti dolarů za menu, sendviče či kyblík se smaženým kuřetem.
Tato propagační akce, přestože byla spuštěna téměř bez jakéhokoliv marketingu, vyvolala velký rozruch. Fanoušci si stěžují hned na několik problémů. Prvním z nich je fakt, že akce platí pouze ve Spojených státech. Evropané včetně Čechů tedy opět utřou. Jiný nešvar nastává u podmínky, že se musí jednat čistě o online objednávky. Mnoho fanoušků je na pobočkách KFC pobouřeno, proč ke svému menu kód nedostali. A do třetice, Diablo má obrovskou fanouškovskou základnu. Na pokračování čekají statisíce fanoušků po celém světě a není se proto čemu divit, že se na pobočkách velice rychle vyprodaly položky obsahující tyto tolik chtěné kosmetické doplňky. Stránky KFC dokonce vypověděly službu úplně.
Diablo IV vychází už 6. června 2023 na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X/S, Xbox One.