Pamatujete ještě na Scalebound? Toto ambiciózní akční RPG bylo původně ohlášeno již před 10 lety a mělo se stát jednou z hlavních exkluzivit, která bude prodávat tehdy zbrusu novou konzoli Xbox One a demonstrovat její technické možnosti. Projekt se však velmi brzy dostal do problémů, až byl roku 2017 úplně zrušen. Vývojáři z proslulého japonského studia PlatinumGames si však stále mysleli, že hra stojí za dokončení, a nyní se proslýchá, že o obnovení vývoje opět jednají s Xbox Game Studios.
Informace zazněla v podcastu The XboxEra od novináře Nicka Bakera, který je ohledně zákulisního dění v herní divizi Microsoftu považován za věrohodný zdroj. Důležité je zdůraznit, že o obnovení vývoje Scaleboundu se má zatím pouze debatovat v hypotetické rovině. Není též jasné, jestli by si Hideki Kamiya a jeho tým z PlatinumGames přál vyjít z dosud odvedené práce, nebo začít celý vývoj zcela od začátku.
Scalebound svým rozsahem a důrazem na špičkovou grafiku představovalo pro PlatinumGames nový typ výzvy. Studio bylo (a dodnes zůstává) známé především svižnými akční tituly, u nichž nebyl kladen velký důraz na špičkové technologie. Právě technické problémy nakonec vedly k ukončení vývoje. Japonští tvůrci již o své touze přivést projekt zpět k životu mluvili v minulosti několikrát. Vlastníkem značky je ovšem Microsoft, který tím pádem bude mít v jakýchkoli budoucích plánech rozhodující slovo.
Zdroj: gamerant.com