Minulý rok byl ve znamení úniků nedokončených her z kultovní série Duke Nukem – k hráčům se postupně dostala rozpracovaná verze Duke Nukem Forever z roku 2001 (nyní fanoušky upravovaná do plně hratelné podoby), prototyp zrušené lovecké akce Duke Nukem: Endangered Species od ukrajinského studia Action Forms, nezrealizovaná 2D skákačka taktéž nazvaná Duke Nukem Forever a nakonec opuštěný fanouškovský projekt Duke Nukem 3D: Reloaded. Leakerská skupina x0r_jmp, která za všemi těmito úniky stojí, nyní vypustila na internet dlouho nedostupný zdrojový kód k first-person střílečce Blood, která byla stejně jako Duke Nukem 3D postavená na legendárním Build Enginu.
Na rozdíl od předchozích jmenovaných úniků není tento aktuální až tolik zajímavý pro běžné hráče, ale spíše pro zájemce o herní technologie a jejich historii. Byť nedostupnost zdrojového kódu ztěžovala pokusy o naprogramování portu Bloodu na moderní systémy, nakonec jich přece jen několik vzniklo díky reverznímu inženýrství. V roce 2019 pak vyšel rovnou moderní remaster Blood: Fresh Supply od osvědčených vývojářů z Night Dive Studios, kteří celou hru přepracovali do svého proprietárního Kex Enginu.
Původní Blood byl vydán na jaře roku 1997 jako vůbec první videohra později proslulého studia Monolith Productions. Hororovou tematikou, svižnou hratelností a vysokou obtížností si brzy získal přízeň mnoha hráčů a je zpětně nezřídka označován za nejlepší hru běžící na Build Enginu.