Legendární survival hru Terraria netřeba zbytečně představovat. Pixel artový 2D svět, v němž se bije krásná krajina s nehostinným prostředím hnusných příšer, má místo v srdci několika herních klasiků.
Navzdory své komplexnosti a velikosti, již po dobu několikaletých aktualizací nabývala, je to však po každém nově vytvořeném světě táž stejná hra – těžíte dřevo, zabíjíte nestvůry, stavíte budovy, a jakmile jste připraveni, kopete až do těch nejtemnějších hlubin. Nová aktualizace Labor of Love přistoupila ke stávajícímu konceptu trochu jinak. Hráči se mohou těšit na tzv. Don't Dig Up, jež převrátí hru naruby.
„Myšlenka, která byla poprvé diskutována během vydání Journey's End, Don't Dig Up, obrací svět Terraria vzhůru nohama – doslova! Hráč začne své dobrodružství v hlubinách podsvětí, doplněné o veškerou novou flóru, která mu pomůže poskytnout rané zdroje.“
„Jak však hráč postoupí do ‚The Up‘, hrozby se budou exponenciálně zvětšovat, dokud nedosáhnou Povrchu – skutečně děsivého a nehostinného místa, které prověří odvahu i toho nejzkušenějšího Terrariána. Přemýšlejte o všem, co víte, ale Don‘t Dig Up, pokud nejste připraveni na to, co přijde dál!“
Nejenom že nová mechanika nutí hráče neustále stoupat, (což je také podstatně složitější než klesat) ale také převrací temnou hrozbu na úplně druhý konec světa. Na první pohled se může zdát, že se toho zase tolik nezměnilo, avšak silná myšlenka může být klíčem k úspěchu. Mně osobně se to jeví jako silný game changer.