Vesmírný rogue-like titul Trigon: Space Story, který je komunitou považován za nástupce kultovního hitu FTL: Faster Than Light, sbírá kladná hodnocení napříč komunitou. Na platformě Steam se uživatelská hodnocení vyšplhala na krásných 84 %, díky čemuž hra spadá do kategorie „Velmi kladné“. Kvůli velké, někdy až fanatické obtížnosti a nevyváženosti byla donedávna velmi kritizována, ale zdá se, že nedávná aktualizace, která řešila vybalancování titulu, splnila svůj účel.
Vývojáři Sernur.tech jsou zájmem hráčů také potěšeni, nicméně, jak dodávají, „práce v žádném případě nepřestávají“. Zároveň naznačují, že se něco chystá. „Nadšení z poslední plánované aktualizace hotfixů jsme se rovnou vrhli do práce na plánu budoucích aktualizací obsahu a na něčem extra tajném. I když se s vámi v tuto chvíli nemůžeme podělit o žádné podrobnosti, můžeme říct, že jsme se měli na týdenních schůzkách s naším vydavatelem čím pochlubit.“
Podle různých spekulací mezi komunitou by se mohlo jednat o zcela novou rasu, a tedy i vybavení a vesmírnou loď.
Zdroj: Sernur.tech
Co však přináší nová aktualizace?
V první řadě se sluší zmínit, že aktualizace je založena na podnětech nadšeného hráče the_darkwatarus_museum, který poskytl potřebné postřehy a informace a hodně tak vývojářům s aktualizací pomohl. Zároveň vývojáři zmiňují, že pokud byste chtěli také být součástí tvorby aktualizací či jinak pomoci s vývojem hry, můžete se zapojit na oficiálním Discordu.
Zdroj: Sernur.tech
A nyní už k nejzásadnějším změnám:
- Byly změněny parametry u 68 zbraní. Změněna byla cena, spotřeba energie, doba nabíjení, kadence způsobené poškození a EMP efekt.
- Při zapauzování hry docházelo k velkému poklesu fps a vysokému zatížení GPU. Nyní je vše plynulé a bez zbytečného přetížení GPU. Zároveň došlo k optimalizování mapy galaxie, díky čemuž na ní došlo k navýšení fps, a to zhruba 1,5x.
- Pauza byla nyní zároveň rozdělena na dva typy. První je systémová pauza, která se aktivuje při vstupu do řízení či otevření nabídky. Druhá pauza je vyvolaná hráčem při stisknutí mezerníku.
- Nepřítel, který přejde do režimu utajení, již neresetuje cíl zbraní, dronů a teleportu. Zároveň nabídka vzdání se nepříteli již neresetuje cíl zbraní, dronů nebo teleportu.
- Na snadné obtížnosti se jednotky hráče vracejí na vlastní loď, když nepřátelská loď exploduje.
- Do pravého horního rohu obrazovky byla přidána ikona automatického ukládání. Zobrazí se při automatickém ukládání – při změně herního dne.
Více informací naleznete zde.